facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 8 grudnia 2016

sweatshirt dress

snapback


vans hi leopard





snapback mitchell and ness

PL: Dzisiejszy zestaw to tzw. zwyklak - czyli prosta i wygodna propozycja, nadająca się przy obecnych warunkach atmosferycznych pod długi, ciepły płaszcz. Na szczęście u mnie śniegu jest już niewiele, chodniki są praktycznie suche, więc mogłam pozwolić sobie na wysokie trampki. Tytułowa sukienka okazała się niestety dość krótka, więc bardziej pełni funkcję dłuższej bluzy lub po prostu tuniki. 

Tunika: no name
Snapback: Mitchell and Ness
Buty: Vans
Bransoletka: Story by Kranz & Ziegler

ENG: Today I have for you casual outfit - simple and comfy set, which due to the current weather conditions is rather suitable to be dressed under the long warm coat. Fortunately for me the snow has almost melted, sidewalks are nearly dry, so I could afford to wear high sneakers. Quilted dress turned out to be quite short for me and I will treat it as long sweatshirt or tunic. I hope you will like this set.

Tunic: no name
Snapback: Mitchell and Ness
Shoes: Vans
Bracelet: Story by Kranz & Ziegler

62 komentarze:

  1. Pasuje do Ciebie taki look! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona wersja Ciebie ! :D zresztą Ty wiesz :)
    Super jest ta sukienka, szkoda że za krótka na sukienkę, ja kurdupelek jestem, więc pewnie jeszcze musialabym ją skracać ;) hehehehe

    A śniegu zazdroszczę, bo u mnie nie spadl jeszcze ani na chwilę :(


    25,99$, 119zł :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana:*
      ja śniegu mam już dosyć, a to dopiero początek zimy:/

      Usuń
    2. A ja póki co mogę go podziwiać u Was na fotach buuu a marzy mi się taka piękna sesja śnieżna :(

      Usuń
  3. nie powiedziałabym, że to sukienka. ;) ale to zestawienie bardzo mi się podoba, czerń zawsze wygląda przepięknie i się obroni. ;) u mnie śnieg raz jest, raz go nie ma, ale do trampek na razie raczej nie wracam. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to miała być sukienka, na stronie wydawała się dłuższa i lepiej skrojona, ale jako bluza też się całkiem fajnie sprawdza:)
      co do trampek, to ja może często ich przy takiej pogodzie nie noszę, raczej kozaki lub botki, ale to dopiero początek grudnia, a ja już mam dosyć typowo zimowych butów, wiec czasem wychodzę właśnie w tych trampkach (jak nie ma śniegu i mrozu), ale one są woskowane, wiec całkiem ciepłe.
      pozdrawiam również:)

      Usuń
  4. to że za krótka to dla Ciebie żaden problem, zawsze dopasujesz coś tak że będzie świetnie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ciuszki! Świetnie wyglądasz. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the sporty feel of this outfit - you look awesome!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. tunika rewelacyjna! wszystko super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this sporty look !
    Nina
    xox
    www.thecrispylipstick.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great combo. These sneakers are so cool!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje zwyklaki zdecydowanie różnią się od tego, co ogół zwyklakiem nazywa, także nie nadużywaj, Kinga, nie nadużywaj tego pojęcia ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe;) to chyba dobrze, w końcu staram się upraszczać moje (czasem wybujałe) pomysły - co na siebie włożyć:)

      Usuń
  11. Zdecydowanie świetny zwyklak:D Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! A ja myślałam, że to jest właśnie bluza :) Tak więc super wygląda.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  13. This look is super cool! I love the urban vibe :) Too bad that it's too short for you to wear it as a dress. It happens to me a lot of the times too!

    OdpowiedzUsuń
  14. This sporty look is so chic, I love it! The leopard touch of the sneakers is fantastic, you're beautiful :)

    xoxo dear ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great dress! Very stylish!
    And I really like these sneakers!
    Have a nice Friday!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz, nie wiem czy pomogłam ale kliknęłam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a chic look and I love that red lip - you look fab!

    //teandtwosugars.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Dolne wykończenie bluzki wygląda trochę jak fartuszek :D Ale i tak super! Całkiem nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja! świetny look<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the pair of sneakers & you look chic! TGIF, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne połączenie, lubię taki luz :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow!!! So cool combination!!! Have a nice day, kisses and thank you for stopping at my blog,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślałam, że to bluza i spódnica:) Super wyglądasz Kochana:*
    25,99; 119:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja, szczególnie podobają mi się te vansy :) ja także stawiam na wygodę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię takie wygodne propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Outrageously stunning dear! Love the dress and the sporty glam styling! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose FASHION & BEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweater dresses + jersey style? You look great, babe! xx

    Kit | THINGS SHE LOVES

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz :D
    Śliczna stylizacja:) Bardzo Ci pasuje :)

    Odwdizęczam się za każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Awsome look, love the combination and the fabrics, I love leather. The sneakers are very cool too! Greetings!
    https://femeieastazi.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo w moim stylu! Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  31. This is such a cool and unique outfit! I love how you paired it with the hat as well. :) Hope you're staying warm and don't get too much more snow. :)

    ~Lindsey
    http://have-clothes-will-travel.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. You look so cool!


    http://www.thequinoxfashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. You look amazing. Love the outfit. Your style is always perfect.
    Obsessed Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. So stunning!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dokładnie :) Dosyć niezwykły zwyklak, stylowo super, uwielbiam takie nieoczywiste wykorzystania,
    i takie wielkie nadruki, jeszcze to tło :) Nóg mogę Ci tylko zazdrościć :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Love that dress, and love your sneakers :-)
    Amazing look dear ! xoxo

    CHECK MY NEW POST PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/12/sweater-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylish dress! You're a very beautiful girl!

    OdpowiedzUsuń
  38. You look amazing ! Have a great day!
    LaToya
    www.toyastales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. No i to nazywa się prawdziwy talent, swietnie sobie potadzilaś z tą sukienko/ tuniką, wyszło znakomicie i bardzo po "Twojemu". Trampki masz rewelacyjne. Ja lubię oglądać zimą nie tylko stylizacje z plaszczami, różnorodność jest nam potrzebna. U mnie teraz tez nie wszystkie stylizacje są typowo zimowe.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie taki zwyklak! Bluza jest ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nawet nie wiesz jak pasują Ci takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zwyklak? Jakbym ubrała się w takiego zwyklaka to bym zrobiła furorę wśród znajomych! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Looks perfect as a tunic. Love the whole look!

    XoXo Noma

    OdpowiedzUsuń
  44. I love your tunic, it is super edgy and it keeps you fashionably warm. You are always a stunner!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Drapieżna stylizacja i zawadiacka czapeczka - bardzo dobrze Ci w takim stylu! Buty w panterkę są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Amazing tunic and I want your shoes ! Kisses :)

    OdpowiedzUsuń